Tags

Als ik er in slaag de levensvatbaarheid van deze blog te verheffen tot boven het gemiddelde van mijn andere blogs – zowat langer dan een maand dus – zullen jullie zien dat ik een lichte Coca-Cola verslaving heb.

Maakt dat van mij een corporate whore? Tant pis, dan is het maar zo. Wellicht is dat het gevolg van jarenlange marktindoctrinatie, die dus ook zijn doel niet gemist heeft. Feit is, dat ik ervaar dat de cola van Coca Cola gewoon de beste is. Over Fanta laat ik mij niet uit – dat goedje drink ik niet. Er moet ergens in de hemel die de Coca-Cola fabriek is iemand naar mijn smeekbedes geluisterd hebben, want voor de narcisten onder ons, hebben ze nu iets leuks uitgevonden.

Je kan namelijk je eigen virtueel blikje personaliseren. Ook hebben ze flesjes gemaakt met de meest courante namen in ons taalgebied. Natuurlijk heeft men geen rekening gehouden met het feit dat – zeker als je in een grensgebied woont – je vaak namen krijgt die in de verste verte nog niets te maken hebben met ons Vlaemsch. Zo ook in mijn geval – of het had nog een overblijfsel moeten zijn van een Spaanse soldaat die zich hier heeft geamuseerd – en Miguel staat er niet tussen.

Hoe jammer ook… Maar geen nood, voor de meesten onder ons heeft tante Coca een mooi flesje klaar !

Nuttige link:

www.shareacoke.be

