Tags

,

1. Ik heb XCOM Enemy Unknown herontdekt

De periode augustus, september, oktober is altijd een goeie periode voor games, kijken we naar verleden jaar, bijvoorbeeld: Borderlands 2, Darksiders 2 en XCOM: Enemy Unknown. Drie toppers van spellen, die ik wel gekocht heb maar (voorlopig te) weinig aandacht heb gegeven. Ik ben nu herbegonnen – nu, ja, eigenlijk heb ik het spel terug aangevat – en het is totally awesome. Waarom ben ik er nu terug mee herbegonnen, terwijl Modern Warfare 3 ook nog stof ligt te vergaren? Twee redenen:

1.1 The Bureau

Morgen normaal koop ik the Bureau. Het is XCOM in de jaren zestig, wordt gezegd.

1.2 XCOM Enemy Within

Expansion Pack voor XCOM Enemy Unknown. XCOM heeft een substantie ontdekt – iets oranje, want oranje is het nieuwe blauw voor XCOM – dat zou handig uitkomen. Wat kan je allemaal doen? Je kan je soldaten ombouwen met ofwel biologische upgrades ofwel met state of the art cybernetica. Doet me denken aan Syndicate (de eerste).

En dat kan alleen maar goed zijn !

