Tempus fugit, zoals ze zeggen. Toen ik in september – oktober 2012 vol twijfel terug de schooltas omgordde dacht ik dat ik voor een heuse calvarietocht zou staan. Nu zijn we toch al weer een groot jaar verder en dankzij mijn vrijstellingen (het eerste jaar Frans, Engels en Duits moest ik niet doen) ben ik toch al ietsje over de helft aanbeland.

Tijd om eens aan dat eindwerk te beginnen, denk ik. Officieus is het startschot gegeven eind oktober 2012. Ik ben nog niet ingeschreven voor het vak eindwerk maar mag (moet) er toch al aan beginnen. Mijn eindwerk zal gaan over de evoluties die De Post doormaakte om dan in bpost te veranderen. Ook de liberalisering komt ruimschoots aan bod.

Bedoeling is om een proefschrift met beperkte begeleiding af te geven, en ook nog eens mondeling te verdedigen. Alles moet ik, met mijn onbekwaamheid om mondeling te presenteren, dus op mijn schriftelijk verslag zetten.

Het worden interessante tijden.

