Na weer een jaartje slavenarbeid in de postmijnen is het weer zo ver: rolverlof. In tegenstelling tot studenten en mensen met een normale job krijgen wij maar moeilijk verlof in de zomer (althans als je maar pas binnen bent en / of kinderloos bent) en al helemaal niet in de eindejaarsperiode (waar de meeste mensen naar uitkijken, is voor ons de ware hel, dan gaat het sprookje van de dalende volumes plots niet meer op) en krijgen wij dus vijf weken te verdelen over het ganse jaar. Traditiegetrouw stel ik dat zo lang mogelijk uit tot aan de verplichtewerkenperiode vanaf half december en na het obligatoire weekje in mei ben ik dus aan mijn vier weken in november – december aanbeland.

Het belooft een druk verlof te worden:

– De tuin klaarmaken voor de winter
– Onkruid verwijderen dat hardnekkig de kop opsteekt
– Verder werken aan mijn eindwerk
– Het examen Recht dat ik sterk ontzie
– De kamer opkuisen en de vrachtwagen stof naar het containerpark voeren

Maar toch eerst traditiegetrouw het rolverlof ingezet met een trip naar Antwerpen. De buit van gisteren 16 november is als volgt:

Boek: Aesop – Fables

Blu-Ray: The Hobbit

GW: Ogre Firebelly en Leadbelchers en rode spray primer

Modelbouwwinkel er niet ver van: The Last Argument of Kings (ook een boek dus).

Dus heb ik ook nog wat tijd om te knutselen. Maar het zal vooral dat examen recht zijn, dus.

