En zo is ook de eerste week van mijn laatste jaar graduaat achter de kiezen. Veel heb ik eigenlijk niet meer te doen, enkel de maandag en de donderdag moet ik nog gaan.

De maandag heb ik economie. Opgedeeld in drie deeltjes: mini- en macro-economie, en boekhouden. Dat wordt er eentje om in de gaten te houden, vrees ik. Aan mij is er geen groot econoom verloren gegaan.

Donderdag is het tijd voor Engels 2. Engels 1 heb ik overgeslagen omdat ik al een klein mondje Engels kon. Zegt de leraar wel dat ik een Amerikaans accent heb zeker? Terwijl anderen beweren dat ik een Brits accent heb.

Hoe het ook zij, de leraar zelf lijkt me wel een toffe peer, met twee van zijn drie interesses (the Beatles en de wereldoorlogen) die ook in mijn lijstje voorkomen.

Het wordt een interessant jaar, en ik hoop dat ik het succesvol zal mogen afsluiten!

