Omdat het verleden week F.A.C.T.S. was, had ik mijn bestellingen bij den Albion niet kunnen ophalen. En zo groeit het stapeltje al gauw uit tot een berg met epische proporties.

Eén Gutrot Spume model, van rond de € 20 euro en zijn vriendjes, de Blightkings, rond de € 40. Een boek van Black Powder, ook zoiets ongeveer van prijs, geloof ik, twee white dwarves en een potje verf (Agrax Earthshade). Totale prijs: iets van een € 100+. Kom ik aan mijn tegoedbon van € 50 zeker. Snel nog een doos Marauder Horsemen (€ 19,50) en Skullcrushers (€ 46 of zoiets) meegenomen. Zucht.

Daarvoor had ik al de nieuwe cd van Yevgueni gekocht (€ 12 of zo). En die namiddag dan maar de vijf seizoenen van the Clone Wars op blu-ray aangeschaft. Dus nog eens € 139,97 down the drain.

Man man man. Al een chance dat ik geen vrouw ben, of ik lag aan dubbel zoveel, met al die kleren en schoenen…

