Mijn vorige klaagzang over Switch is niet in dovemansoren of slechte aarde gevallen.

Ik dacht waarlijk dat ik nog meer buizen zou hebben dan de legendarische negen in het vijfde jaar – wat niet erg zou zijn want ze gaan beginnen met het sanitair in mijn huis – maar daar is (voorlopig) niets van aan. Er wordt heel kort op de bal gespeeld en dat voor een school die bekend staat / stond om zijn gebrekkige communicatie.

Ik ben van het principe dat wanneer ik verlof heb, ze mij gerust moeten laten en dat het werk wel zal wachten. Niet zo bij Artevelde – vermoed ik. Ik dacht dat er – if ever – slechts ging gereageerd worden na het herfstverlof maar na een dag of drie vond ik al een brief in mijn virtuele brievenbus.

Dat er wel degelijk naar onze grieven wordt geluisterd. Blijkbaar dus wel, want er werd op het elektronische leerplatform geschreven dat we nu plots wel vragen mogen stellen.

Van een “switch” gesproken. Doe zo voort Artevelde, ik snap dat het moeilijk is, zo een eerste keer een afstandstraject voor deze opleiding inrichten, maar ge doet vree wijs uw best, waar, zoals ze dat bij jullie zeggen.

We geraken er wel.

